I tak was posadzę
Witam!
Nazywam się Jarosław Michnik i jestem troszku zielony w temacie mikronacji. Grałem trochę w Sarmację i długi czas w Wirtualne Państwo. Aczkolwiek wiem jedno - wszyscy moi przeciwnicy i tak skończą w więzieniuWink

Uszanowanie,
Jarosław Michnik
[Obrazek: DGS1nKB.png]

Były Minister Spraw Wewnętrznych
Odpowiedz
Witamy serdecznie! Smile
Proszę powiedzieć czym się Pan interesuje i co chciałby robić w Republice? Smile Jesteśmy największą republiką w mikroświecie i jedynym dość młodym, a zarazem dużym krajem. Także trafił Pan doskonale. Wink Polecam rozejrzenie się po forum. Gdy napisze Pan już 10 postów, będzie Pan mógł złożyć wniosek o obywatelstwo w Pałacu Prezydenckim.
N.N
Odpowiedz
Witam w Bialenii!
dr net. prawa, prof. nadzw. UB
[Obrazek: fmg07.jpg]

Najczcigodniejszy, Doskonałej Chwały, Elokwentny, Inteligentny Dzierżawca Nauk, Ocean Mądrości
Odpowiedz
Witam serdecznie w miejscu, gdzie trawa jest zieleńsza!
mgr net. dr pczk. Maciej Kamiński herbu Sto Osiem, Gestapo Ortograficzne, Oko Sprawiedliwości, Członek Bialeńskiej Partii Demokratycznej, Najbardziej Umiłowany Dyrektor Generalny Policji Krajowej, Poseł, Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji, Wiceprezes Bialeńskiego Związku Sportowego, Honorowo obywatel Jahołdajewszczyzny, Ambasador Republiki Bialeńskiej w Księstwie Sarmacji, Trener LKS-u Tomaszew, Selekcjoner Dżamahiriji, Dyrektor Bialeńskiego Biura Graficznego, Administrator forum i strony głównej Republiki Bialeńskiej oraz fanpage'a Republiki Bialeńskiej na Facebooku, Młodszy administrator systemu e-gospodarki Republiki Bialeńskiej, Operator bialeńskiego kanału IRC, Gospodarz na Tomaszewie, Quasi-dzierżońca 283 folwarków, Zasłużony dla Stowarzyszenia, Święty Zielonego Kościoła, Według Boczka Raper, Kropidło Bialeńskiej Biurokracji, Wang IWA, Houellebecq Lahazydii, Jasny Gieroj, Przeciętny Wulkanizator, Tytan Pracy Spraw Wewnętrznych 2016, Wicemister Bialenii 2018.
Odpowiedz
Witamy!