Propozycja turnieju CS:GO
#21
Pierwowzór ulotki już mam. Jakieś pomysły co dodać a co ująć?
[attachment id=1 msg=46671]
Aaron Ramsey
Odpowiedz
#22
Podczas pisania postu
Załączniki -> Wybierz plik -> Wstaw załącznik
dr net. prawa, prof. nadzw. UB
[Obrazek: fmg07.jpg]

Najczcigodniejszy, Doskonałej Chwały, Elokwentny, Inteligentny Dzierżawca Nauk, Ocean Mądrości
Odpowiedz
#23
Już sobie poradziłem jednak dziękuję za chęci.
Aaron Ramsey
Odpowiedz
#24
Logo w prawym górnym rogu i będzie gites. Smile
dr net. prawa, prof. nadzw. UB
[Obrazek: fmg07.jpg]

Najczcigodniejszy, Doskonałej Chwały, Elokwentny, Inteligentny Dzierżawca Nauk, Ocean Mądrości
Odpowiedz
#25
(25.04.2016, 20:35:06)Heinrich Hewret Wettin link napisał(a): Jak kupisz CS:GO, to trzeba będzie nauczyć Cię grać. Big Grin
Ja wiem, że się możecie z "dziadka-weterana" nabijać... w końcu 1 maja to już 49 wiosenek będzie. Ale jakoś daje radę... w kilka "strzelanek" się bawiłem. A i tak obstawiam, że symulatorki lotnicze, którymi się od lat param (włącznie z modowaniem) są bardziej skomplikowane. Żebym czasem ja nie musiał dłużej uczyć naszych chętnych do zabawy w bialeńskie lotnictwo w takim FSX na ten przykład, niż wy mnie w tą "strzelankę".

Był czas, że kiedyś miałem "napad" na Raibow Six (w paru wersjach - wiem, że to stare, ale zasady do CS podobne) czy byłem maniakiem "Vietcongów" - nie wspominając o wielkich powietrznych bitwach w symulatorek "Sturmowik", będący 10 lat temu hitem w sieci i wśród "symulotników". Chyba dam radę... zresztą ArmaII (w której się tworzy nasze SZ to też  tym najprostszych nie jest... podobno). Tak więc tak szybko "dziadka-weterana" nie skreślaj bo możesz się zdziwić... przez przypadek.  >Big Grin
[Obrazek: oJmKP26.jpg]   [Obrazek: 7GVD8cn.jpg]

Współzałożyciel i wierny członek Bialeńskiej Partii Demokratycznej.

Obieżyświat V-Kosmosu - samozwańczy Cesarz Gigasa i jego Księżyców oraz Generał Niezwyciężonej Cesarskiej Kosmicznej Floty.
Odpowiedz
#26
Jednak w tej grze jaką jest CS nie zbyt łatwo opanowuje się broń. Potrzeba godzin praktyk aby dojść do perfrkcji.
A teraz poster... Co do takiego dodać panowie a co odjąć.
Aaron Ramsey
Odpowiedz
#27
(25.04.2016, 21:14:39)Aaron Ramsey link napisał(a): Jednak w tej grze jaką jest CS nie zbyt łatwo opanowuje się broń. Potrzeba godzin praktyk aby dojść do perfrkcji.
Dłużej niż opanowanie prawdziwej broni w realu? Jakoś daję radę z każdą, nawet z ckm-em z początku wieku... Wiem, wiem - gierka to co innego - kiedyś gdy "lataliśmy" w Lock Ona (na MiG-29 zmodowanych jako nasze PSP - sam zrobiłem "skórki" wszystkich naszych Migów wg stanu na 2006, bo to jakoś wtedy było), a jednym z nas był autentyczny pilot MiGa-29 z Mińska Maz (1 ELT) i nie zawsze był górą - to mówił chłopina, że ma czasem problemy, bo on w realu "czuł myśliwiec dupą" (przepraszam za wulgaryzm, ale to cytat i inaczej się nie da), a tutaj (w wirtualu) musi się przestawić tylko na wrażenia wzrokowe i to na ekranie.
[Obrazek: oJmKP26.jpg]   [Obrazek: 7GVD8cn.jpg]

Współzałożyciel i wierny członek Bialeńskiej Partii Demokratycznej.

Obieżyświat V-Kosmosu - samozwańczy Cesarz Gigasa i jego Księżyców oraz Generał Niezwyciężonej Cesarskiej Kosmicznej Floty.
Odpowiedz
#28
No cóż.. Każda broń maszynowa ma swój tor odrzutu podczas strzelania "full auto". Gdy się ich nauczy i zacznie wykorzystywać to już jest połowa sukcesu. Druga połowa to szybka reakcja, celność no i taktyka.
Aaron Ramsey
Odpowiedz
#29
Ktoś chętny do współpracy przy tym projekcie bo obawiam się, że sam nie dam rady tego dokonać? Z chętnymi umówię się na rozmowy na IRc w najbliższym czasie.
Aaron Ramsey
Odpowiedz
#30
(25.04.2016, 21:22:19)Aaron Ramsey link napisał(a): Każda broń maszynowa ma swój tor odrzutu podczas strzelania "full auto".
Strasznie fajnie wymyślone sformułowanie... Mogę je sprzedać przy najbliższej okazji na strzelnicy jak będziemy sobie strzelać z różnistych klonów AK, M16 lub pm-ów z stylu Thompson, Sten, UZI czy PPsz (itd.) czy właśnie z karabinów maszynowych. "Tor odrzutu" - kupuje to w ciemno.

A tak poważniej - masz jak rozumiem na myśli jakieś komputerowe symulacje podrzutu broni?
[Obrazek: oJmKP26.jpg]   [Obrazek: 7GVD8cn.jpg]

Współzałożyciel i wierny członek Bialeńskiej Partii Demokratycznej.

Obieżyświat V-Kosmosu - samozwańczy Cesarz Gigasa i jego Księżyców oraz Generał Niezwyciężonej Cesarskiej Kosmicznej Floty.
Odpowiedz
#31
Cytat:Strasznie fajnie wymyślone sformułowanie... Mogę je sprzedać przy najbliższej okazji na strzelnicy jak będziemy sobie strzelać z różnistych klonów AK, M16 lub pm-ów z stylu Thompson, Sten, UZI czy PPsz (itd.) czy właśnie z karabinów maszynowych. "Tor odrzutu" - kupuje to w ciemno.

W tej grze jest jeszcze mnóstwo takich dziwnych anglicyzmów. Jakieś "raszowanie", jakieś "smołki", czy "granie eko". ^^,
(—) Alberto Carlos de Médici y Zep
Odpowiedz
#32
(25.04.2016, 21:11:02)Ronon Dex link napisał(a): [quote author=Heinrich Hewret Wettin link=topic=5252.msg46668#msg46668 date=1461609306]
Jak kupisz CS:GO, to trzeba będzie nauczyć Cię grać. Big Grin
Ja wiem, że się możecie z "dziadka-weterana" nabijać... w końcu 1 maja to już 49 wiosenek będzie. [/quote]

Ale nikt tu się z Ciebie nie nabija.

Kiedyś grałem w Battlefield 3 (i czasami gram nadal, jak mam tylko czas i ochotę) to miałem bardzo dobre statystyki, ilość zabić do zginięć w szczytowej formie miałem w proporcji 2.68
Niestety Counter Strike ma specyficzny system walki i potrzeba kilku godzin, aby ogarnąć kilka aspektów tam występujących. W CS:GO ledwie udaje mi się utrzymać proporcje 1.0
dr net. prawa, prof. nadzw. UB
[Obrazek: fmg07.jpg]

Najczcigodniejszy, Doskonałej Chwały, Elokwentny, Inteligentny Dzierżawca Nauk, Ocean Mądrości
Odpowiedz
#33
(25.04.2016, 21:36:26)Aaron Ramsey link napisał(a): Ktoś chętny do współpracy przy tym projekcie bo obawiam się, że sam nie dam rady tego dokonać? Z chętnymi umówię się na rozmowy na IRc w najbliższym czasie.

Oczywiście ja.
Nawet myślałem o jakiejś mikronacyjnej federacji sportów związanych z e-sportem.
dr net. prawa, prof. nadzw. UB
[Obrazek: fmg07.jpg]

Najczcigodniejszy, Doskonałej Chwały, Elokwentny, Inteligentny Dzierżawca Nauk, Ocean Mądrości
Odpowiedz
#34
Czy napisać regulamin rozgrywek i opisać ich wygląd?
Jeśli tak to czy w tym wątku czy w nowym w którym podawane będą konkrety.
Aaron Ramsey
Odpowiedz
#35
Na razie proponuję w tym - jako wątek do omawiania spraw technicznych.
dr net. prawa, prof. nadzw. UB
[Obrazek: fmg07.jpg]

Najczcigodniejszy, Doskonałej Chwały, Elokwentny, Inteligentny Dzierżawca Nauk, Ocean Mądrości
Odpowiedz
#36
[attachment id=1 msg=46808]

Podstawowe informacje:
1. Turniej rozgrywany będzie w grze pt "Counter Strike: Global Offensive" na wyznaczonych serwerach i mapach 1vs1, które zostaną podane już po zebraniu wystarczającej ilości uczestników.
2. Po zebraniu zgłoszeń pierwsze mecze będą meczami "towarzyskimi". Zrobimy je po to by zobaczyć kto jak gra i aby każdy miał szanse coś pograć.
3. W zależności od ilości osób mam tutaj następujące scenariusze rozgrywek.

a) 8 uczestników
Zaczynamy od meczów "towarzyskich" za każdym razem. Dzielimy uczestników na dwie grupy po czym losowane będą pary.
Przy tak małej ilości uczestników cały turniej zajmie max 2 tygodnie.

b) pomiędzy 8-15 uczestników (w razie ilości nie parzystej osoba bez pary przechodzi do następnej rundy bez rozgrywki)
Rozgrywki "towarzyskie". W zależności od ilości osób dzielimy osoby na grupy (max 6 osób). Tutaj także turniej zajmie około 2 tygodnie z maksymalnym wydłużeniem do 3.

c) 16 i więcej uczestników max 32.
Tutaj już więcej zabawy. Od początku dzielimy na grupy. To w jakim koszyku wylądujemy zależy od naszego miejsca w grupie w czasie "towarzyskich". Zostaną stworzone specjalne tabele do których każdy będzie miał rzeczywisty wgląd. Tutaj turniej zajmie od 4 do 6 tygodni.

Okej to chyba tyle o scenariuszach teraz coś o meczach i jak to ogólnie będzie wyglądać.
W zależności od ilości uczestników każdy dostanie do rozegrania daną ilość meczy na tydzień i przeciwników. Oboje wysyłają na maila, którego podam przed rozpoczęciem rozgrywek, screen shoty tabeli z danego meczu (ułatwi to prowadzenie statystyk). Dlaczego oboje? Aby nikt nie poczuł się pokrzywdzony i (ja tu nie zakładam od razu, że ludzie są nieuczciwi) aby nie doszło do przekrętów. Takie zdjęcia należy wysłać w ciągu 12 godzin od rozegrania meczu.
Informacje, które muszą być niezbędnie podane w takim zgłoszeniu wyniku to:
Kto przeciwko komu (person1 vs person2)
Wynik w rundach
Czas trwania meczu (do statystyk :p).

Jak na razie to tyle z tych spraw technicznych. Serwery podam przed rozpoczęciem rozgrywek tak jak i resztę informacji (nie wiadomo ile osób weźmie w tym udział).

Gdyby jakiś z tu obecnych gościu miałby czas to proszę o przekazanie informacji o tej inicjatywie do innych państw.

Aaron Ramsey
Odpowiedz
#37
Pytanie do zainteresowanych. Co dodać? Co poprawić?
Aaron Ramsey
Odpowiedz
#38
Odnośnie plakatu - tak jak wspomniałem, prawy górny róg jest jakiś pusty.
Co do opisu - wiadomo o co chodzi.
dr net. prawa, prof. nadzw. UB
[Obrazek: fmg07.jpg]

Najczcigodniejszy, Doskonałej Chwały, Elokwentny, Inteligentny Dzierżawca Nauk, Ocean Mądrości
Odpowiedz
#39
No dobrze. Ale i tak brak chętnych także chyba zamknę inicjatywę i poszukam czegoś innego do roboty.
Aaron Ramsey
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości