Powitanie
Dzień dobry. Miło mi poznać Republikę Bialeńską. Trafiłam tutaj z wątku na Vision Lighthouse, zainteresowana innym typem spędzania czasu niż klasyczne "PBF". 
W całej zabawie z mikronacjami jestem "zielona", w zeszłym roku coś próbowałam, ale trafiłam do martwego miejsca, więc szybko się zawinęłam. 
Z zainteresowań to ogólnie pojęta sztuka i wyraz artystyczny, a także polityka i podróże.
Odpowiedz
Witamy serdecznie.
Odpowiedz
Dzień dobry! Smile

Mam nadzieję, że przedstawicielce płci pięknej spodoba się w naszym specyficznym uniwersum. Zachęcam do szeroko pojętego rozwoju - w mikronacjach każdy może zostać każdym, zatem sztuka, podróże i polityka mogą być Twoimi głównymi działaniami w Bialenii. Smile

Poza tym zapraszam serdecznie na studia na naszym Uniwersytecie. W razie pytań - służę pomocą!
(-) dr net. Tadeusz Krasnodębski
Odpowiedz
Witam Panią serdecznie. Smile
W razie jakichkolwiek pytań, proszę je śmiało zadawać, każdy z nas kiedyś zaczynał.
Jeśli jest pani zainteresowana polityką, to zachęcam do zapoznania się z działalnością Bialeńskiej Partii Odrodzenia Dżamahiriji. Smile
N.N
Odpowiedz
(18.02.2018, 14:28:09)Elżbieta Kaczmarek napisał(a): Z zainteresowań to ogólnie pojęta sztuka i wyraz artystyczny, a także polityka i podróże.

Warto zatem otworzyć galerię swoich prac i zorganizować wernisaż Smile
/-/ Mardred Jakub von Salvepol-Nova Vita
Odpowiedz
Dzień dobry!

Witam w Republice Bialeńskiej! Jeżeli chciałabyś z nami zostać na dłużej, zachęcam do złożenia wniosku o uzyskanie obywatelstwa. I standardowo - gdybyś miała jakieś pytania, możesz śmiało pytać. Naród bialeński oprócz chwalenia się zieloną trawą, potrafi również doskonale pomagać! Wink
mgr net. Antoni Kacper Burbon-Conti